Workshops

Werk aan de winkel | Online live event

Datum: 16 november 2020
Tijd: 19:30 - 21:00
Locatie: Online live event

Online - LIVE Retail Event

Wat kan jij als retailer leren van de klantvriendelijkheid en klantgerichtheid van de Efteling (winnaar meest klantvriendelijke onderneming 2019). We willen jou blik verruimen, je laten leren van 'best practices', juist uit een andere branche. En natuurlijk hebben we ook aandacht voor de online component, hoe kun je je hier op de juiste wijze positioneren?

Dat online belangrijk is, is duidelijk. Maar hoe zit het met de basis? Wat is jouw DNA, je passie en wie is je klant? Hoe zit het met jouw “gastreis”? Wat vertel jij je (toekomstige) klant, voordat hij bij jou op de website en/of in je winkel komt? We gaan in op Story telling / selling & doing! We sluiten dus af met bruikbare voorbeelden en tips waar de ondernemer direct mee aan de slag kan.

We gaan in op je social media en gebruik hiervan, de match die je dan moet hebben met je fysieke winkel, wat je kunt met de data die je (kunt) verzamelen en de psychologie hierachter.

16 november 2020 | 19.30 - 21.00 | Online live event

Aanmelden, klik hier

    Programma:

    Gespreksleider en multi-talent Frans Pollux zal ons door de avond leiden.

    Keynote spreker is Frans Goenee, Inspiratiemanager bij de Efteling. Hij neemt ons mee in de wondere wereld van de Efteling en belicht deze avond een 3-tal thema's:

    'Story Telling' -> Hoe zet je jouw DNA/Kernwaarden om in mooie herinneringen?

    'Story Selling' -> Hoe verleid jij je klanten? Weet jij welk pad ze bewandelen?

    'Stories by Doing' -> Hoe breng je de theorie in de praktijk over? We delen heel wat praktijkervaringen

    Bij ieder thema sluit een succesvolle Limburgse retailer aan om zijn visie en praktijkervaring te delen. 

    Social media strateeg & schrijfster van 'LinkedIn Power' Marjolein Bongers is tevens aanwezig en zal afsluitend per thema haar specifieke kennis delen met het oog op psychologische beïnvloeding.