Evenementen

Workshop: "Customer Journey mapping"

Datum: 22 mei 2019
Tijd: 18:30 - 21:00
Locatie: RIC, Kloosterwandstraat 1, Roermond

Customer Journey Mapping
“Inzicht in klantbehoeften aan de hand van je eigen klantreis"

Natuurlijk ben jij als ondernemer altijd bezig met je klant, maar ben eens eerlijk; ga je regelmatig echt in zijn of haar schoenen staan? Het blijft vaak bij het obligate online klantonderzoek, een aardig begin, maar wat doe je met de verkregen inzichten? Ga je echt actie ondernemen? En stel je wel de juiste vragen? Een customer journey of klantreis geeft inzicht in de behoefte en doelstellingen van je klant. Hoe beleeft hij of zij jouw product of dienst, welke fases worden doorlopen en hoe worden de contactmomenten beleefd? Wat gaat goed en wat kan er beter?

Een optimale customer journey leidt tot betere dienstverlening en daarmee concurrentievoordeel!

In deze workshop krijg je inzicht in verschillende soorten journeys en leer je hoe je een customer journey kunt gebruiken. Natuurlijk ga je ook zelf aan de slag met de customer journey van je eigen organisatie. Aan de hand van een template doorlopen we samen de verschillende fases van het opstellen van de journey.

Vragen die tijdens deze workshop worden beantwoord: 
Waarom is inzicht in klantbehoefte cruciaal?
Hoe gebruiken grote organisaties een customer journey?
Waar kan een optimale customer journey opleveren?
Wat kan ik er in mijn organisatie mee?
Wat zijn belangrijke contactmomenten? 
Hoe maak ik een customer journey?
Welke fases doorloopt een klant?
Welke stappen moet ik doorlopen als mijn customer journey klaar is?

Deze kosteloze training wordt gegeven door Rachel Camps, service design consultant bij /LAB service & experience design

Interesse? Meld je hier aan!