Klantbeleving

We zijn (waren) los! De wondere wereld van jouw winkel

Maandag 16 november was het zover. De tweede editie van het retail event 'Werk aan de winkel' - een samenwerking tussen RIC Limburg en brancheorganisatie INretail.

Vorig jaar konden we natuurlijk gewoon fysiek samen komen voor het retail event ‘Werk aan de winkel’ maar dit jaar moest moesten we uitwijken naar online. De tweede editie genaamd ‘De wondere wereld van jouw winkel’ zoomde in op Storytelling, Storysellingen Storydoing.

Aan het woord onder andere gastsprekers:

  • Frans Goenee (Efteling)
  • Marjolein Bongers (House of social media)
  • Berry van Helden (Harlekijntje en Woondrôme)
  • Sem Smolenaers (Fashionstash)

 

We blikken terug
Maar liefst 122 kijkers keken mee tijdens de twee uur durende live uitzending. Tijdens deze dynamische avond werden deze kijkers niet allen geïnspireerd maar ook gemotiveerd om morgen aan de slag te gaan met onderwerpen als gastvrijheid, digitalisatie en social media. In deze terugblik nemen we je mee naar de avond, zorgen we voor verbinding met INretail en RIC Limburg, tonen we een blik achter de schermen, zien jullie reacties van kijkers en kun je de volledige avond terugkijken voor het geval je het gemist hebt of graag nog een keer wilt zien.

Tip van Marjolein

Online marketing is allemaal leuk en aardig, maar je ziet al snel door de bomen het bos niet meer. Begrijpelijk. Daarom hier een tip van Social media strateeg en schrijfster Marjolein Bongers van House Of Social Media.

Creëer digitale waarde. Indien jij geen waarde levert op social media zullen er weinig mensen naar je luisteren.

Frans Goenee aan het woord

Wat kun jij als retailer leren van de klantvriendelijkheid en de klantgerichtheid van De Efteling?

Op de kromme wegen van gastvrijheid.

Nagenieten? 

Klik hier voor de aftermovie